Roboti v knihovně
Kapacita obou skupin je zcela zaplněna.
Dva kroužky pro děti, které zajímá umělá inteligence, programování a robotické hračky.
6 lekcí cca 1,5 hodiny, začínáme v pátek 10. března v 16:00 hod.
1. Skupina do 10 let
- Kroužek vede Helena Mašková v Hudebním oddělení (4. p.)
- Vyzkoušejte Bee-Bot, Botley, Cubetto, Ozobot, Root, Sphero Bolt
- Bee-Bot je zábavná, edukativní hračka, která u dětí rozvíjí prostorovou orientaci, logické myšlení a plánování. Vhodná pro praktickou výuku základů programování u mladších školáků.
- Botley kombinuje základní programování bez použití obrazovky či telefonu. Programování pokročilejších funkcí, jako je třeba detekce předmětů nebo sledování černé čáry.
- Cubetto je dřevěný robot, který naučí děti základy programování prostřednictvím dobrodružství a zábavných her. Je prvním průvodcem světem programování. Robot je vyrobený z odolného dřeva a jeho ovládání je velmi jednoduché.
Termíny: 10.3., 24.3., 14.4., 28.4., 12.5., 26.5.
Registrace na syrovatkova@kvkli.cz nebo u Informačního pultu.
2. Skupina 10+
- Kroužek vede Jakub Růžička v herně KDM (3. p.)
- Programujte Root, Ozobot, Codey Rocky, Robomaster, Sam Labs, LitleBee Wing dron
- Codey Rocky rozvíjí technické myšlení u nejmladší generace. Dokáže naučit děti základy programování, zatímco si hrají a tvoří. Pojďte s ním objevovat svět nových technologií a umělé inteligence.
- Robomaster poskytuje svým uživatelům podrobnější pochopení vědy, matematiky, fyziky, programování a dalších.
- LitleBee Wing dron je dětský dron speciálně navržený pro nový výukový systém STEAM. Pomocí kódování ho lze naprogramovat a také jej libovolně rozšířit dle vlastní kreativity.
Termíny: 10.3., 24.3., 14.4., 28.4., 12.5., 26.5.
Registrace na syrovatkova@kvkli.cz nebo u Informačního pultu.
Kurzy probíhají v rámci projektu Nejen knihovna.