Pronájmy prostor
Základní informace pro zájemce
V knihovně je možné realizovat pronájmy prostor za následujících podmínek:
- Pořádaná akce není v rozporu s Listinou základních práv a svobod.
- Knihovna si vyhrazuje právo výběru, na kterou akci prostory pronajme.
- S ohledem na účel a poslání knihovny jako významné krajské veřejné kulturní a vzdělávací instituce, která se těší velké důvěře v očích veřejnosti, si vedení knihovny vyhrazuje právo schválit či zamítnout žádost o pronájem prostor knihovny. Každá pořádaná akce musí být v souladu s Koncepcí rozvoje knihoven v České republice na léta 2021–2027, o niž se liberecká knihovna opírá.
- Nájemce bere na vědomí, že knihovna nezajišťuje propagaci akcí, které sama nepořádá.
V případě zájmu o pronájem postupujte následujícím způsobem:
-
Každý zájemce uvede požadovaný prostor a další údaje v dotazníku, který mu bude zaslán e-mailem a slouží zároveň jako závazná objednávka a podklad pro přípravu smlouvy.
- Do nájemného se počítá každá započatá hodina, včetně příchodu do sálu (tolerance max. 15 minut před začátkem akce). Počítá se také předem dohodnutá doba, bez ohledu na to, zda akce skončí dříve. Budovu je nutné opustit do 19.00 hod., v sobotu do 13.00 hod. (pokud není domluveno jinak).
- Platba nájemného se uskuteční převodem na účet na základě faktury vystavené pronajímatelem. Zaslána bude cca do 14 dnů po konání akce e-mailem. Splatnost se sjednává v délce 30 dnů, jako variabilní symbol se užije číslo faktury. Platba před obdržením faktury není přípustná.
- Občerstvení lze zajistit pouze po domluvě v kavárně knihovny - tel.: 482 412 126 (pí Duchoňová)
Příplatky
- zajištění nad rámec běžné provozní doby - 500,- Kč/den (všední dny otevřeno 8 - 19 hod., sobota 9 - 13 hod., neděle zavřeno)
U atypických akcí se i výše nájemného stanovuje individuálně.
Storno poplatky
- 50 % z celkové částky – v případě odstoupení od smlouvy před jejím věcným naplněním (do 14 dnů před akcí)
- 100 % z celkové částky – v případě odstoupení do 24 hodin před akcí
Kontakt
Pronájmy sálů: Roman Šafránek, tel.: 482 412 123, e-mail: safranek@kvkli.cz
Pronájmy výstavních prostor: Jan Kozák, tel.: 482 412 101, e-mail: kozak@kvkli.cz
Výuková místnost
Popis: Vzhledem k velké obsazenosti lze místnost využít hlavně pro jednorázová školení.
Umístění: -4. patro
Cena: 1 500,- Kč/hod. (15 ks PC + 1)
Cena: 800,- Kč/hod. (bez počítačů)
Výstavní prostor (čítárna denního tisku)
Popis: Výstavní prostor mezi skříňkami pro odkládání osobních věcí a prostorem půjčovny. Pro umístění vystavovaných předmětů lze použít výstavního systému, který je v majetku knihovny.
Umístění: -1. patro
Cena: 300,- Kč/hod., jednorázový poplatek za použití výstavního systému: 300,- Kč/1 akce
Cena: 2 000,- Kč/hod. při koncertní úpravě prostoru
Ochoz (balkón) před půjčovnami
Popis: Možnost umístění exponátů na výstavní panely a do výstavních vitrín (3 ks). Výstavní vitríny je nutno rezervovat zvlášť - nejsou automaticky součástí výstavních prostor.
Umístění: 1. a 3. patro
Cena: 300,- Kč/den za každý ochoz, jednorázový poplatek za použití výstavního systému: 300,- Kč/1 akce
Předsálí
Popis: Prostor před Velkým konferenčním sálem a Malou konferenční místností. Možnost umístění exponátů na výstavní panely a do výstavních vitrín (3 ks). Výstavní vitríny je nutno rezervovat zvlášť, nejsou automaticky součástí výstavních prostor.
Umístění: 2. patro
Cena: 300,- Kč/den, jednorázový poplatek za použití výstavního systému: 300,- Kč/1 akce
Velký konferenční sál
Popis:
Kapacita až do 150 míst k sezení (standardně pouze 130 míst). Židle s nastavitelnými stolky (deskami) pro psaní poznámek, možnost zatemnění sálu, dataprojektor s možností využití zařízení v majetku knihovny, promítací plátno, tlumočnické kabiny - bez vybavení (v případě jejich využití si nájemce zajistí vybavení sám).
Židle s nastavitelnými stolky nelze stěhovat do jiných sálů. V případě potřeby si jejich přestěhování tam i zpět zajistí nájemce.
Velký sál lze rozšířit o prostory Malé konferenční místnosti. V případě tohoto zadání se sčítají položky za použití Velkého sálu a Malé konferenční místnosti.
Umístění: 2. patro
Cena:
standardně uspořádaný sál (130 židlí v orientaci k promítacímu plátnu, ulička uprostřed): 2 000,- Kč/hod.
V ceně služby je tato technika:
- dataprojektor
- Blu-ray (DVD/CD) přehrávač
- PC
- ozvučení (2 bezdrátové mikrofony)
- papír na tabuli (flipchart)
- instalace praktikáblů: 500,- Kč/akce
Malá konferenční místnost
Popis: Standardně nastavena do pozice jednacího stolu ve tvaru "T" s 20 židlemi
Umístění: 2. patro, vedle Velkého sálu
Cena:
- 500,- Kč/hod.
- CD přehrávač: 100,- Kč/akce/den
- TV + video/DVD přehrávač: 150,- Kč/akce/den
- papír na tabuli (flipchart): 150,- Kč/1 blok
- dataprojektor: 200,- Kč/akce/den
- notebook: 200,- Kč/akce/den
- promítací plátno: 150,- Kč/akce/den
E-galerie
Popis: Výstavy zde probíhají jako automatická prezentace na LCD displeji s rozlišením Full HD (1920 x 1080 bodů).
Umístění: 2. patro
Cena: 500,- Kč/výstava, studenti a senioři: 200,- Kč/výstava
Malý poslechový sál, komorní sál
Popis: Vhodný pro malé akce s důrazem na velmi vysokou kvalitu akustického projevu prostoru. Akce v rozsahu do 40 účastníků.
Umístění: 4. patro
Cena:
- 800,- Kč/hod.
- CD přehrávač: 100,- Kč/akce/den
- TV + video/DVD přehrávač: 150,- Kč/akce/den
- papír na tabuli (flipchart): 150,- Kč/1 blok
- promítací plátno: 150,- Kč/akce/den
- dataprojektor: 200,- Kč/akce/den
- notebook: 200,- Kč/akce/den