Konference Současnost literatury pro děti a mládež

Vše o konferenci 2021 zde

18. ročník odborné konference Současnost literatury pro děti a mládež 2021 

Postup plánování a příprav v časové ose:

1. etapa přípravlogo_konference_2021 (jpg)

  • sestavení realizačního týmu
  • stanovení termínu
  • volba tématu
  • jmenování odborného garanta
  • jmenování speakera
  • plánování rezervace sálů
  • plánování průběžné tvorby webových stránek konference
  • zadání a tvorba loga konference
  • plánování návrhu plakátu konference a jeho tvorby
  • plánování propagace
  • plánování rozpočtu 

2. etapa příprav

  • sestavení seznamu přednášejících s ohledem na vyhlášené téma
  • sestavení předběžného programu konference se seznamem příspěvků
  • plánování spolupráce s německou stranou
  • přehled a seznam tuzemských a zahraničních kontaktů
  • přehled pracovišť a kontaktních adres
  • plánování obsazení 1. a 2. dne konference dle obsahu příspěvku
  • plánování obsazení workshopů s ohledem na vyhlášené téma
  • plánování komunikace s přednášejícími při tvorbě rozvrhu koference
  • plánování sestavení přesného časového rozvrhu konference
  • vytvoření seznamu vhodných lektorů
  • plánování obsahu a průběhu workshopů
  • zajištění tlumočení německého příspěvku

3. etapa příprav

  • plánování zajištění technického zázemí (plátno, zvuk, PC, fotograf)
  • sestavení možností ubytování, stravování, místní dopravy
  • plánování spolupráce s TUL - účast studentů na konferenci
  • plánování oslovení odborné i široké veřejnosti k účasti na konferenci
  • plánování spolupráce s krajským úřadem Libereckého kraje při tvorbě tiskové zprávy ke konferenci
  • plánování vydání sborníku
  • plánování oslovení recenzetů
  • plánování distribuce sborníku
  • plánování občerstvení
  • plánování květinové výzdoby

4. etapa příprav

  • plánování realizace tiskovin (prezenční listiny, program) 
  • plánování přípravy přihlašovacího formuláře a přehledu přihlášených osob
  • plánování komunikace s přihlášenými účastníky
  • příprava seznamu oslovených hostů (zástupci kraje, města, fakult, knihovny)
  • plánování technických příprav (stoly, židle, osvětlení, zvuk, promítání, tlumočení, zázemí pro občerstvení, úklid)
  • příprava žádosti o propagační materiály (kraj, město)
  • příprava a rozdělení propagačních materiálů pro jednotlivé účastníky
  • plánování vyplacení odměn za účast v projektu (data pro smlouvy a dohody)